Vážení zákazníci, rádi bychom Vám nabídli možnost nakupovat za zvýhodněné ceny se slevou 15%. V případě, že ještě nejste členem věrnostního programu Vitaklub, neváhejte a zaregistrujte se na našem eshopu. Pod Typem zákazníka zvolte možnost VitaKlub. :-)

Nejčastější dotazy

Jak se mám registrovat?

Registrace na eshopu umožňuje sledovat historii objednávek a spravovat svůj zákaznický účet.
V případě, že chcete využívat ještě více výhod, je součástí registrace možnost registrace do věrnostních programů VitaHarmony.

 

Kde najdu své identifikační (členské) číslo?

Každému zákazníkovi je přiděleno identifikační číslo po první uskutečněné objednávce. To lze zjistit, když nám zavoláte nebo napíšete s dotazem ohledně Vašeho identifikačního čísla a my Vám jej obratem sdělíme - telefonicky nebo emailem.

 

Co jsou to Vitoše a kde je mohu uplatnit?

Veškeré důležité informace o věrnostních bodech Vitoších jsme pro Vás zpracovali v tomto odkaze

 

Proč nejsou na produktech Vitoše?

Vitoše nejsou v případě, pokud je uplatněna na produktu jakákoliv sleva - procentuální , množstevní, bonus za 1 Kč

 

Kde zjistím stav konta Vitošů?

Zákazník si může zvolit cestu, kterou obdrží informaci ohledně stavu konta Vitošů. Jakmile nám sdělíte/zašlete svůj požadavek s dotazem, my jej obratem zpracujeme a informujeme Vás o výsledné výši konta Vitošů.

 

Mohu změnit objednávku po jejím odeslání?

V případě, že zjistíte chybu v objednávce, vždy nás neprodleně informujte. Podle stavu zpracování Vaší objednávky uvidíme, jestli je v našich silách Vašemu požadavku vyhovět.

 

Jak mohu získat fakturu?

Tištěnou fakturu přikládáme do každé objednávky. V případě, že ji vyžadujete v elektronické podobě, kontaktujte obchodní oddělení na emailu obchodni@vitaharmony.cz.

 

Mám dotaz ohledně složení/užívání produktu, na koho se mohu obrátit?

Jakýkoliv dotaz ohledně našeho portfolia lze zaslat prostřednictvím diskuze u jednotlivých produktů na eshopu. V ostatních případech nás kontaktujte emailem nebo telefonicky. Váš dotaz vždy odpoví kompetentní kolega.

 

Jaká je lhůta pro osobní vyzvednutí objednávky?

Vaše objednávka je zpravidla připravena k vyzvednutí v tentýž nebo následující pracovní den. Objednávky placené při osobním odběru je možné vyzvednout po dobu 5 prac. dní.

  

Co mám dělat, když mi v objednávce nejde uplatnit slevový kupon a objevuje se chybová hláška?

  • Kupon není použitelný pro tak nízkou hodnotu - navyšte množství zboží v košíku tak, aby jeho hodnota překročila minimální hodnotu objednávky uvedenou na kuponu. 
  • Kupon je určen pro jinou zákaznickou skupinu - zkontrolujte, že jste v době objednávky přihlášen do svého zákaznického účtu. Pokud ani tak nelze kupon uplatnit, kontaktujte obchodní oddělení emailem nebo telefonicky na tel. 800 182 572
  • Kupon nejde použít z důvodu některých produktů v akci.
  • Slevové kupony v objednávce nelze kombinovat.