Nejčastější dotazy
Jak se mám registrovat?
Registrace na eshopu umožňuje sledovat historii objednávek a spravovat svůj zákaznický účet.
V případě, že chcete využívat ještě více výhod, je součástí registrace možnost registrace do věrnostních programů VitaHarmony.
- pro fyzické osoby - věrnostní program VitaKlub (více o jeho výhodách)
- pro živnostníky a právnické osoby - věrnostní program VitaPartner (více o jeho výhodách)
Kde najdu své identifikační (členské) číslo?
Každému zákazníkovi je přiděleno identifikační číslo po první uskutečněné objednávce. To lze zjistit, když nám zavoláte nebo napíšete s dotazem ohledně Vašeho identifikačního čísla a my Vám jej obratem sdělíme - telefonicky nebo emailem.
- telefon: +420 545 222 863, 800 182 572
- email: obchodni@vitaharmony.cz
Co jsou to Vitoše a kde je mohu uplatnit?
Veškeré důležité informace o věrnostních bodech Vitoších jsme pro Vás zpracovali v tomto odkaze.
Proč nejsou na produktech Vitoše?
Vitoše nejsou v případě, pokud je uplatněna na produktu jakákoliv sleva - procentuální , množstevní, bonus za 1 Kč
Kde zjistím stav konta Vitošů?
Zákazník si může zvolit cestu, kterou obdrží informaci ohledně stavu konta Vitošů. Jakmile nám sdělíte/zašlete svůj požadavek s dotazem, my jej obratem zpracujeme a informujeme Vás o výsledné výši konta Vitošů.
Mohu změnit objednávku po jejím odeslání?
V případě, že zjistíte chybu v objednávce, vždy nás neprodleně informujte. Podle stavu zpracování Vaší objednávky uvidíme, jestli je v našich silách Vašemu požadavku vyhovět.
Jak mohu získat fakturu?
Tištěnou fakturu přikládáme do každé objednávky. V případě, že ji vyžadujete v elektronické podobě, kontaktujte obchodní oddělení na emailu obchodni@vitaharmony.cz.
Mám dotaz ohledně složení/užívání produktu, na koho se mohu obrátit?
Jakýkoliv dotaz ohledně našeho portfolia lze zaslat prostřednictvím diskuze u jednotlivých produktů na eshopu. V ostatních případech nás kontaktujte emailem nebo telefonicky. Váš dotaz vždy odpoví kompetentní kolega.
Jaká je lhůta pro osobní vyzvednutí objednávky?
Vaše objednávka je zpravidla připravena k vyzvednutí v tentýž nebo následující pracovní den. Objednávky placené při osobním odběru je možné vyzvednout po dobu 5 prac. dní.
Co mám dělat, když mi v objednávce nejde uplatnit slevový kupon a objevuje se chybová hláška?
- Kupon není použitelný pro tak nízkou hodnotu - navyšte množství zboží v košíku tak, aby jeho hodnota překročila minimální hodnotu objednávky uvedenou na kuponu.
- Kupon je určen pro jinou zákaznickou skupinu - zkontrolujte, že jste v době objednávky přihlášen do svého zákaznického účtu. Pokud ani tak nelze kupon uplatnit, kontaktujte obchodní oddělení emailem nebo telefonicky na tel. 800 182 572
- Kupon nejde použít z důvodu některých produktů v akci.
- Slevové kupony v objednávce nelze kombinovat.